صفحه انجمن مایکل جکسون

موزیک ، فیلم ، عکس ، کنسرت و...

صفحه انجمن مایکل جکسون

موزیک ، فیلم ، عکس ، کنسرت و...

به وبلاگ انجمن مایکل جکسون خوش آمدید

طبقه بندی موضوعی
پیوندها

Michael jackson Mind is the magic

چهارشنبه, ۱۸ تیر ۱۳۹۹، ۰۶:۳۹ ب.ظ

خط زمان آهنگ Michael jackson به نام Mind is the magic

برای خواندن به ادامه مطلب مراجعه کنید.

خط زمان آهنگ Michael jackson به نام Mind is the magic

🗓 خط زمان
📆 یکشنبه ۳ جولای ۱۹۸۸

مایکل جکسون پیش از شروع کنسرت تور جهانی Bad در کلن آلمان، در پشت‌صحنه با زیگفرید و روی، شعبده‌بازان معروف آمریکایی آلمانی‌تبار دیدار کرد. 

زیگفرید در مورد خاطره این دیدارش با مایکل می‌گوید: «مایکل همیشه به جادو علاقه داشت. ما فقط داشتیم درباره نحوه طراحی شعبده‌بازی در نمایش‌مان صحبت می‌کردیم. او عاشق نمایش ما بود.» زیگفرید درباره مایکل می‌گوید: «او دوست خیلی خیلی خوبی بود، یکی از بهترین سرگرمی‌سازها بود. او وقتی که ما واقعاً به کمکش احتیاج داشتیم برایمان آهنگی را نوشت.» 

آهنگ Mind Is The Magic (ذهن همان جادوست)، همان آهنگی است که مایکل برای زیگفرید و روی نوشت و در هیچ‌یک از آلبوم‌های رسمی مایکل منتشر نشد. زیگفرید و روی از آن به عنوان آهنگ زمینه نمایش‌هایشان در هتل میراژ لاس وگاس استفاده می‌کردند. زیگفرید سری تکان می‌دهد و می‌گوید: «یادم می‌آید ما داشتیم درباره نیازمان به یک آهنگ با او حرف می‌زدیم و او هم فقط گفت: بگذارید من برایتان بنویسم، بدون اینکه هیچ سؤالی بپرسد. او با این حرکت دوستی خودش را نشان داد.» 

مایکل ترانه «ذهن همان جادوست» را با همکاری برایان لورن در سال ۱۹۸۹ برای نمایش Beyond Belief Show (فراسوی باور) زیگفرید و روی نوشت که در لاس وگاس به روی صحنه می‌رفت. مایکل به این زوج هنری اجازه داد تا این آهنگ را در آلبوم Dreams & Illusions در سال ۱۹۹۵ در آلمان منتشر کنند. 

مایکل جکسون یکی از بزرگترین طرفداران معروف این زوج شعبده‌باز بود که مرتب به دیدن نمایش آنها در لاس وگاس می‌رفت و شیفته تماشای ببرهای سفید و بازی‌های خطای دید نوآورانه آنها روی صحنه می‌شد.

همچنین گفتنی است آلبوم «Mind Is The Magic: Anthem for the Las Vegas Show» آلبومی مرکب از آهنگ‌های زیگفرید و روی، با سرآغازی آهنگ Mind Is The Magic مایکل جکسون است که در روز دهم جولای ۲۰۰۹ توسط شرکت نشر موسیقی آلمانی ZYX Music در اروپا منتشر شد.

نکته جالب توجه این است که قرار بود از مقدمه این آهنگ به عنوان آهنگ بخش The Drill (مشقِ نظام ــ حرکات ‌نظامی و رژه رفتن مایکل و رقصنده‌ها در ابتدای اجرا) در کنسرت‌های This Is It استفاده شود.

 

 Is The Magic " آهنگی است که توسط مایکل جکسون ، ضبط کننده فیلمبرداری آمریکایی اجرا شده ، به همراه برایان لورن در سال 1989 برای فیلم "Beyond Belief Show" Siegfried & Roy در لاس وگاس نوشته شده است . [1] این آهنگ به عنوان یک آهنگ در اروپا در 26 فوریه 2010 از آلبوم تلفیقی Mind Is Magic: Anthem برای نمایش در لاس وگاس منتشر شد .

"ذهن آیا جادو است"مجرد توسط مایکل جکسوناز آلبوم Mind Is the Magic: Anthem for the Las Vegas Showمنتشر شد26 فوریه 2010قالب

" این است "
(2009)" ذهن آیا جادو است "
(2010)" دست من را بگیر "

"ذهن آیا سحر و جادو" شماره 80 در فرانسه در تاریخ 3 آوریل، 2010. رسیده . جکسون اجازه انتشار Siegfried & Roy را برای انتشار این آهنگ در آلبوم آلمانی Dreams & Illusions در سال 1995 داد. مقدمه این آهنگ بخشی از بخش "The Drill" بود که برای کنسرت های Jackson This Is It تهیه شده است .

 

با ما همراه باشید در انجمن مایکل جکسون

تلگرام: واردشوید

اینستاگرام: واردشوید

فیسبوک: واردشوید

نماشا: واردشوید

تماشا: واردشوید

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی